torsdag 6 januari 2011

Tävling hos mig i samarbeta med Gniztra.com! AVSLUTAD

Nu ska jag anordna en liten tävling till er - mina underbara läsare! 
Denna gången kan ni  vinna en mascara ,och en kajal, som sitter ihop! 
En riktigt bra produkt att ha i väskan då den knappt tar någon plats alls.  
Du tävlar enkelt genom att kommentera detta inlägg  med en liten fin kommentar om varför du behöver denna. Har du blogg och länkar till mig och Gniztra.com så ökas vinstchansen, men det är inget måste!
Tävlingen avslutas om exakt en vecka 13/1-2011. Kram!



42 kommentarer:

  1. Jag behöver verkligen en sån! Jag har oftast väldigt lite med plats i min handväska. Och med kajal och mascara kan man få ett fult ansikte riktigt snyggt, vilket jag kan behöva. Jag har länkat till tävlingen och Gniztra.com i min blogg!
    Direktlänk: http://mysticladytavlingar.wordpress.com/2011/01/07/mascara-kajal

    SvaraRadera
  2. Tycker den vore en toppengrej för mig som aldrig har handväska utan jämt har allt i jackfickorna. Tänk att alltid var du än är kunna fixa till ansiktet lite snabbt och se piggare och fräschare ut på sekunden. Med fem barn och sömnproblem ser man inte alltid så fräsch ut kan jag lova, kan då vara bra att kunna fejka lite..

    http://lillaloppan.se/wordpress/?p=91

    SvaraRadera
  3. Vill supergärna vinna och orsaken är att jag vill ge min dotter den i födelsedagspresent. Hon har precis hittat till sminkets underbara värld och tyvärr även hittat till min sminkhylla.... Vore kul att ge henne lite egna produkter.

    SvaraRadera
  4. Jag behöver verkligen en sådan jag, jag är slarvig och har alltid svårt att hitta mina saker. Det är ofta brått på mornarna med ex hundar som skall ut och då vore det jättekäckt att ha 2 i en på plats så behöver man inte jäkta ut och vara hemskeful.

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar och den hära produkten var riktigt intressant..Lätt att få med sig och då har man det viktigaste man behöver på ett och samma ställe
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Just nu har jag 2 cm kvar av kajalen och mascaran är väldigt nära uttorkning, så det är verkligen välbehövligt! Två i en är ju dock supersmart, och skulle vara så händigt att ta med sig överallt.

    SvaraRadera
  7. Jag är med. :) Jag behöver en mascara för att jag äger ingen just nu. Kajal har jag aldrig provat så det vill jag gärna göra. :)

    /Vicktoria
    hurskajagveta@live.se

    SvaraRadera
  8. Trodde min handväska innehöll allt jag behövde men tydligen inte! Det här är något jag saknar.
    ;-D

    SvaraRadera
  9. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/smink-131.html

    SvaraRadera
  10. Tävlar å tipsar!

    http://lindevall.webblogg.se/tavling/?tmp=07193318

    SvaraRadera
  11. Ja e me o tävlar !!

    Perfekt me en mascara varvat me kajal,
    vem vet när tillfälle dyker upp för bal?
    Att vara redo e bra, för vem vet?
    Jag kanske helt plötsligt behöver känna mej het..
    Plocka fram ur väskan den här finessen,
    höj upp humöret o få bort tristessen..
    Förföriska fransar och ögon som ler,
    va kan en kvinna begära mer?

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Supersmart :) Denna skulle tjäna som min gode reskamrat om jag vann, har svårt för att ha koll på smink när jag är ute och reser, en massa småförpackningar är inte min grej. Med denna skulle jag kunna känna mig redo och snygg året om!

    SvaraRadera
  13. En mascara och en kajal tillsammans, och i litet format dessutom. Jag vill jag vinna den, så jag kan lämna väskan hemma:)
    En länk har du så klart:
    http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/vinn-en-mascara-kajal-pa-gratis-blogg-tom-13.html

    Hälsningar Liz

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med!
    Har så mycket "skräp" i väskan att jag snart inte ryms med självklarheterna. Och en mascara är ju självklart, den måste rymmas...

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/13-jan-vinn-mascarakajal.html

    SvaraRadera
  15. Hej! Är gärna med och tävlar, låter som en grej som passar mig som skall ha allting med mig överallt, jättebra då med 2i1, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/mascara-kajal-13-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  16. Jag skulle verkligen behöva denna produkt då mina två små änglar har smygit sig in i mitt rum och förstört all min smink :(.
    Så jag har letat runt efter smink i stan men det är så dyrt att jag får vänta med det :(.

    s3d_72@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Min ursäkt att tävla får väl bli att jag helst har en väldigt liten handväska. :) "less is more"

    Har länkat i min blogg.
    www.lagomtnormativt.blogspot.com/p/tavlingar.html

    SvaraRadera
  18. Åh vilken super fiffig liten grej! Me den där behöver jag inte ha min stora fula handväska för att rymma sminket utan kan ta min snygga LILLA handväska istället!

    Har länkat. www.listen.blogg.se

    SvaraRadera
  19. jag skulle vilja vinna eftersom jag tycker att det är är en supersmidig och jättesmart grej. Med denna produkt behöver jag bara ta med mig en sak i väskan istället för två, så det blir mindre att hålla koll på :)

    SvaraRadera
  20. Hej hej klart att jag är med!

    Skulle verkligen behöva en ny mascara och varför inte en ny kajal också, så enkelt och smidigt!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  21. Hejsan! Jag är gärna med!

    Jag är i desperat behov av en ny mascara! Den jag har nu är egentligen alldeles för gammal, så den är helt torr! Det syns knappt att jag har mascara! Och när jag har haft det en liten stund börjar det klia i ögonen och sen kliar det i minst ett par dagar efteråt! Så jag skulle VERKLIGEN blir tacksam om jag vann!

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. hejsan jag är super-duper med !
    jag behöver denna very much,
    jag går på konståkning och när man tävla och så är det ju viktigt ju att man ska se fin ut på isen så man kommer 1 plats :)
    hoppas att det är min tur denna gången !:)

    hejdå//m'

    SvaraRadera
  23. jag är med :D
    vill vinna för att produkten verkar riktigt smidig och det skulle vara bra att ha både mascara och kajal på samma ställe då jag är riktigt klantig och tappar bort allting hela tiden. om jag hade den här skulle det bara vara en sak att hålla reda på :)

    har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/7473930/gniztra.htm

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. hej hopp =)

    jag är hemskt gärna med & tävlar!

    min motivering? Hm.. jag är en tjej på 20 år, som börjar på komvux på måndag. är man stundent är man oftast rätt pank, vilket då jag är ;)

    Denna fantastiska produkt skulle passa perfekt att smyga ner i bakfickan på jeansen & ta upp vid behov. helt otroligt :)
    behöver inte ens ha med mig en väska, utan endast denna undarbara uppfinning, 2 i 1 :')


    puss & KRM

    SvaraRadera
  25. Hej, jag tävlar gärna!
    Vilken smidig och smart produkt, den här skulle vara riktig praktisk att ha i väskan.

    Nu håller jag tummarna!
    Hälsningar Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)
    Jag har ingen blogg.

    SvaraRadera
  26. superbra!! perfekt i resenecessären där det alltid blir för mycket grejer ändå.
    jag har alltid använt kajal förr men så har jag startat med rinnande eyeliner och nu vill jag faktiskt byta tillbaka lite. :9
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag använder mycket mascara så jag verkar behöva en ny hela tiden och kajal och mascara i samma är ju väldigt smart :)

    SvaraRadera
  28. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar
    Jag vill aldrig ha med mig en stor klumpig väska när jag ska nån stans. Trivs mycket bättre med en liten nett. Problemet är ju bara att man måte prioritera bort vissa saker då. Mna kan inte ha med sig allt. Med denna så skulle det bli lite mer plats över till annat. ett läppbalsam skulle kanske få plats också,

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag är med och tävlar och har länkat: http://mammah.webblogg.se/2011/january/tavlar-2.html#comment

    Jag skulle behöva en ny macara + kajal och har perfekt med sig i lilla väskan när man ska på kryssning den 21.a man vill ju se snygg och fräsch ut när man ska ut :)

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  30. Den där skulle passa perfekt i partyväskan. :)

    Har länkat hos mig men just nu vill blogg.se inte visa några nya inlägg, så du kan inte få direktlänken.

    http://evamar.blogg.se/

    SvaraRadera
  31. Jag reser en hel del i arbetet och den här hade varit perfekt att ha med sig i neccessären då den inte har så mycket plats.

    SvaraRadera
  32. Jag vill kunna ha små sminkprylar som kan följa med i väskan utan att ta för mycket plats.

    fox_box005 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är hätte gärna med och tävlar! :D

    alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. jag vill absoult va med och testa lyckan. jag skulle verkligen vilja vinna denna då både min mascara och kajal är slut :S jag är en fattig student som jobbar lite xtra som bartender, och måste då alltid se bra ut... men ekonomin finns jue inte till för det, så denna vinst skulle va super :)

    SvaraRadera
  35. Hej,
    Jag har tagit slut på det mesta av mitt smink och jag jobbar som servitris då tycker jag själv att man måste se lite extra snygg ut sent på kvällarna. Och när jag inte har smink så menar jag att jag ser ut som en död gris och jag håller på att spara till en bröllopsresa till mig och min man eftersom vi vill åka till Oman eller Mauritius ja eller något liknande. Därför har jag lovat att försöka hålla ett löfte att inte shoppa så mycket som jag gör och just nu är min mascara slut så jag använder lösögonfransar som irriterar mina ögon men denna vinst skulle vara super eftersom jag brukar använda mascara dagligen och jag älskar att skugga lite snyggt med kajal.
    Kram på dig. :)

    SvaraRadera
  36. Anna playnsee@hotmail.com10 januari 2011 kl. 06:35

    Jag hittade din blogg idag, bra gjort av dig att ha med tävlingar och gratistips! Jag hoppas på en "nybörjartur" om att vinna detta :)

    SvaraRadera
  37. Jag är med såklart och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/13-jan-vinn-mascarakajal.html

    Jantelag! Släng dig i väggen är du snäll! För detta inlägg kommer jag definitivt få skäll. I Sverige passar det sig inte att säga att man är bra, men det har jag bestämt mig för att strunta i, ja!
    Jag är mamma och oftast en jädrans bra en sådetså, jag leker, stöttar, uppfostrar och håller på! Förtjänas inte detta att firas så sig? Med härligt smink, endast för mig?

    Hoppas på tur!
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Länkat här: http://jennimaatta.blogg.se/2011/january/tavlingar-3.html#comment

    Skulle jag vinna skulle jag ge den åt min mamma som alltid klagar över att hon har för liten väska och för mycket grejer. Det är som en 2-in-1 och väldigt liten att ha i hennes handväska :)

    Kram Jenni
    blogg: http://jennimaatta.blogg.se
    mail: jennimaatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Tycker det är så fiffigt med 2 i 1 saker!Klart är man så sminkgalen som jag är så är det självklart att man vill vara med ;)


    klevmarken_92@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Är en fattig student som behöver lite uppmuntran i vardagen, därför hoppas jag på att vinna denna tövling! =) Lindali__88@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hade behövt en sådan så är gärna med och hoppas på tur.=)

    kashayasblogg@yahoo.com

    SvaraRadera
  42. Den skulle jag behöva! Har så liten handväska, eller kanske för mycket grejor i den?!
    I vilket fall skulle det vara perfekt med två funktioner i samma grej, tar mindre plats, och jag kanske äntligen börjar se vaken ut på dagarna :-)

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera